Det finns saker som jag inte förstår mig på.

Datorer är en sådan sak. Det är helt enkelt inte min grej. Att skriva är väl okey, men när det kommer till att förstå alla dessa underliga små knappar, widgets och allt vad det heter, då kammar jag noll. =(
Det KAN ha något att göra med att jag inte är speciellt intresserad, men detta ointresse blir till en black om foten när man som jag ska försöka ändra något.

Igår försökte jag mig på att ändra tema på min andra blogg. Jag tänkte mig så småningom byta och uppdatera mig när det gäller min "hemsida" ( som också är gjort i wp) och tänkte försiktigt träna mig på min blogg. Vilken tur!!

Det tog inte många minuter förrän bloggen låg i spillror. Nu har jag skrikit HJÄLP till supporten och hoppas att dom kan ge mig ett handtag med detta annars får jag finna mig i att alla texter är förlorade. Eller jag har ju dom sparade i en mapp, men upplägg, alla kommentarer osv. är ju borta.

Tänk vad bristen på intresse kan göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0