I det som är fruset finns liv



En bild som är så otroligt vacker tycker jag. Denna kyla, is, som bildar dessa otroliga mönster.
Och precis detta är något som jag nu ska börja ta tag i.
Vända mina ögon till min upplevelse och upptäcka vilka mönster, vilken skönhet som finns i detta. Genom att ta ett steg tillbaka är det möjligt att hitta något som man inte sett förut. Att inte fastna i känslan utan tillåta den att omfamna mig och ta emot det som den kan förmedla till mig.

Idag skriver jag de sista timmarna, överlämnar nyckel och tar farväl av den väg som mina fötter har trampat. Och jag gör det med en tacksamhet och med en närvaro som är seende.

Med rätt kläder kan man vara i alla väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0