Familjedag




Som jag misstänkte kom twistermattan fram. Bild1 Sonen Fredrik och barnbarnet Albin Bild2 Alla mina barn slåss om platserna på mattan och jag lovar dom är inte snälla mot varandra. Peter, Jimmy, Fredrik och My. Bild 3 Kan man göra det besvärligt för varandra så gör man det. Bild 4 Dags för barnbarnen Christoffer, Robin, Albin, bonusdottern Cassandra är också med o fajtas.

Mellan skurarna hann vi med en stund ute också. Kastade freesbe i en korg. Bild 1 har vi dottern som koncentrerar sig och Bild 2 så överlycklig blir jag när jag lyckades att få i den där lilla runda saken i korgen. =)

En härlig dag där vi bara umgicks med varandra. Nästa gång blir förmodligen på Liseberg. Ser med bävan fram emot detta. Vid förra tillfället gick detta besök ut på att försöka få farmodern ( jag då alltså) så blöt som möjligt. Jag kan avslöja att det lyckades över förväntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0