Foton

Jag tycker om att bläddra bland gamla foton ibland. Det väcker en härlig känsla och får mig på gott humör. Och gott humör kan man knappast få för mycket av. Delar av mig av några av mina fina minnen.
Jag och min då blivande man välsignades uppe på Fanthyttan.

Fina Ozzy när vi hämtade honom.

Psysic Art aktivitet under kursen PAU - gul.

Min fina dotter och söta bonusdotter på familjedag. Bara massa härliga skratt Fina dotter och bonusdotter på familjedag.Alla barn i intrasslad situation.

Familjebowling =) Bröllop och egen designad klänning som härliga väninnan Marie sydde upp.

Härlig dukning på fina Fanthyttan inför bröllopsmiddagen.

Bara en liten del av alla gamla fina minnen som ger en må-bra-känsla i kroppen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0