Balans

Något som kan ställa till det för välbefinnandet är sannerligen ekonomin. Inte mycket till balans om inte just den är under kontroll. Det är ju inte alltid det att man ska ha gott om pengar som gör att det blir balans utan vilken kontroll man har på ekonom. Få koll på din ekonomi genom att använda dig av denna länk. En enkel, mycket bra sida för att få läget i lite balans. De flesta tjänster är helt gratis också.

Jag som har en tendens att samla alla mina saker i olika högar blir inspirerad av så här enkelt upplagda sidor som kan hjälpa till.

Jag har alltid tyckt att ekonomi, bokföring, matematik överhuvudtaget varit jättekul men enbart när jag haft ordning på det. :( Och det har jag ju inte alltid haft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0