Tranbär - min räddning

Cranberries

På sidan ny medicin kan man läsa att det nu börjar bli belagt att tranbär kan vara en väg att undvika antibiotika för urinvägsinfektioner.
Detta tranbär som har varit min räddning i så många år. Har jättelätt för att få infektioner och dessa ständiga antibiotikakurer höll på att göra mig tokig i yngre dagar. En kompis tipsade mig om tranbär och det funkade verkligen.
Nu är jag inte utan. Även när jag missar det där med att ha tranbär hemma och jag börjar märka av lite symtom så hjälper det till att genast börja dricka denna juice. Åtminstone är det så för mig.

Jag hoppas att mer studier kommer att visa att detta stämmer så att även läkare kan rekommendera detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0