Rockring - kan det vara nåt?

Ingen anmälan till träning idag. Efter att ha arbetat från 8 till 18 idag kände jag mig ganska mör när jag kom hem och det var ett lätt beslut att låta bli all form av träning. Ägnade min kraft åt att äta och hitta en bekväm plats i soffan i stället.
Var på Sahlgrenska idag ( inte för min skull utan för arbetet) och kikade där i Blossoms nya nummer. Blev lite inspirerad av en annons av en magnetisk rockring. Var ju en hejare på det i yngre dar och det skulle förmodligen inte skada att röra lite på höfterna.
Enligt tjejen som provat denna magnetiska rockring hade hon minskat sitt midjemått med 2 centimeter under de dryga 3 veckor som hon prövat den. Ingen viktminskning men mindre midjemått.
Jag är villig att pröva det mesta som är roligt och inspirerande och rocka loss till bra musik 2 x 5 minuter varje dag låter lagom och bra.
Du kan hitta denna i Piteå på Health Hoop den kostar dryga 600 kr.
Får lite -50 tals känsla när jag ser bilden.

Igår kväll satt jag och letade lite på nätet efter pennor, färg och lite smått o gott till mina kurser och egna alster, hittade en blogg sida där en tjej tecknar roliga och kreativa ansiktsporträtt. Helt fantastiska sådana faktiskt.
Bloggen heter bokkei.blogg.se
Ett av hennes alster ser du här. Visst är den fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0