En helg som uppmuntrade till att möta det omedvetna

Denna helg som varit har jag deltagit i konferensen " Att möta det omedvetna" i Göteborg. Åke och Maj Högberg arrangerade för 15 året en konferens där alla de som är intresserade av symboliska uttryckssätt kan delta. En härlig inspirerande helg med massor av godsaker för någon som är så frälst som jag.

Mötte flera av mina helt underbara kursare från Symbolon, bara det är en fröjd. Tänk att man kan bli så nära på så kort tid. Genom att dela, genom att våga vara sårbara skapas en otrolig gemenskap och den har vi.  Två av dom fina är här: Carita och Anna-Karin.
Även om de flesta av oss bor långt ifrån varandra och inte pratas vid så ofta finns det en gemenskap när vi möts. Är det inte det här som är närhet, förtroende och samhörighet? Även Eva från Stockhom kom ner till vår lilla stad. Och här har vi Vera och Annika från staden Jönköping.
Mumma för själen och tack alla för underbara möten.

Idag håller jag på att packa för ännu en kurshelg. Spännande att få ännu mer matnyttigt med mig i bagaget. Håller även på att fila på den nätverkskurs som jag har. "Coaching för själen" och utvecklar den ännu mer.

Mycket på G alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0